piątek, 5 września 2014

Pieczone ziemniaczki

Sprawdzą się jako dodatek do obiadu jak również jako samodzielna przekąska ^^

Składniki:

pół kg ziemniaków
2 łyżki oleju
1 mała cebula (ewentualnie 2 ząbki czosnku)
łyżeczka mojej autorskiej przyprawy (KLIK)
kilka listków świeżej szałwii
kilka listków świeżej bazylii
sól

Przygotowanie:

W misce wymieszać olej z przyprawą i drobno posiekaną cebulą/czosnkiem. Dodać ziemniaki i dokładnie je obtoczyć w oleju. Blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia, wysypać na nią ziemniaki, posolić do smaku i posypać szałwią i bazylią.
Piec w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni, na najniższej półce minimum 30 minut, a tak naprawdę do czasu zrumienienia. Mi to zajęło około 50 minut.

Zdjęcia:



Ja swoje ziemniaczki zjadła z mizerią ^^


Korzystajcie z przepisu, bo wydaje mi się, że teraz, wczesną jesienią, takie ziemniaczki najlepiej smakują ^^

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać, ale ja robiłam pierwszy raz w życiu i wyszły przesmaczne ^^

      Usuń
  2. I po co ja weszłam do Ciebie :P:P teraz jestem głodna :P a w odpowiedzi na Twoje pytanie co do próbek- kosztuje 1,20 :) próbki niby są tylko dla konsultantek żeby mogły zaprezentować kolory, ale jeżeli masz zaprzyjaźnioną konsultantkę to sądzę że nie będzie problemu :):)

    OdpowiedzUsuń