sobota, 11 sierpnia 2012

Kluski z serem?

Od lat lubię makaron. A ten robiony w domu przez mamcie to już całkowite uwielbienie. Naszła mnie chęć na kluseczki z serem twarogowym, ale od tradycyjnej wersji różni się u mnie chyba wszystko, oprócz makaronu :P

Składniki:

makaron kokardki
twaróg półtłusty
jogurt naturalny
przyprawa do kawy
mielona czekolada
świeże owoce
rodzynki

Danie wymaga wyobraźni, a tej mi nie zabrakło. Ser rozgniotłam z jogurtem, czekoladą i przyprawką kawową Kamis. Na gorący jeszcze makaron nałożyłam ów ser, owoce, wszystko oprószyłam na koniec przyprawami raz jeszcze. Nie muszę chyba dodawać, że wyszło smakowite?
Polecam również wersję z malinami, serkiem waniliowym z Biedronki i płatkami migdałów. Owoce nie muszą być nudne :))))))))))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz