piątek, 4 stycznia 2013

"Sajgonki" z serkiem tofu.

Składniki (na 2 porcje):

1 opakowanie papieru ryżowego
2 opakowania serka tofu
1 średnia cebulka
pół ząbka czosnku8
papryka słodka mielona
szczypta chilli
sól

Przyotowanie:

Papier ryżowy przygotowujemy wg przepisu na opakowaniu. Cebulkę i czosnek drobno siekamy i łączymy z rozdrobnionym serkiem tofu.


Doprawiamy papryką, chilli i solą.
Tak przygotowaną masę nakładamy na papier ryżowy.
I zwijamy sajgonki (dopóki papier jest wilgotny, dobrze się skleja).


Potem smażymy sajgonki na niewielkiej ilości oleju (ja wybrałam ten z pestek winogron).

A tak wygląda resztka gotowego dania (resztka bo zapomniałam zrobić zdjęcie zanim zjadłam xD).


Moje rady:

Sajgonki te bardzo dobrze smakują z ryżem polanym odrobiną oliwy z oliwek i dodatkiem pokrojonych w słupki i podsmażonych warzyw (marchewki, pietruszki, pora).

SMACZNEGO! ナイフとフォーク

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz